петък, 27 юни 2008 г.

Дами канят (1980)-Режисьор:Андонов, Иван

За филма:

Автомобилният инструктор Якимо Донев се развежда с жена си, като й отстъпва скромното си имущество.Но загубвайки предметите, запазва своята жизненост и обаяние.Той се харесва на жените не само защото умее да съчувства, а и защото им помага да повярват в собственото си “аз”.Всички дами са удостоени с неотразимата фраза “Ти знеш ли, че имаш страшни очи”.след нея следва извънградско кормуване до вуйчото на Яким или до бунгалото на приятел…

http://www.vbox7.com/play:7bb49088

Актьори:

Цветана Манева,
Стефан Данаилов,
Невена Коканова,
Никола Тодев,
Иван Янчев,
Георги Русев,
Мариана Димитрова,
Доротея Тончева,
Андрей Слабаков

..........

- Ауу, ти знаеш ли , че имаш страшни очи?

..........

- Казал съм ти, когато говориш с мен ще мълчиш

..........

- Какъв Яки ти е тоя педераст бе?

- Що говориш тъй за човека?

- Видях аз как те гледаше, с ей такива очища

- Бамби...

- Няма Бамби, 5 минути преди да си го помислиш, аз вече знам. Обаче аз съм си виновен, пуснал си го в твоя апартамент, поканил си го да опита от твоя заек, защо да не опита и от твоята мадама

- Простак

- Подлагай всичко на съмнение! Аз го познавам. Яким Вълев Донев, развеждал съм го. И знаеш ли в какво го обвиняваше жена му? В сексуална пасивност

- Видя ли? А ти говореше друго

- Ми де да го знам, може да се е активизирал човека

..........

- Искам да ти викам Джеки!

- Защо? Аз съм Яким

..........

- Любознателна си е от малка. Татко и я абонирва за всички издания на БТА

- Да, да, а за Пиф не щя

..........

- Ми аз съм карала мотоциклет в техникума, само че е по-трудно щото е на 2 колела

- Хм трудно, винаги можеш да скочиш

..........

- Чукай да ти отворят, отворят ли ти ... (чукай)

..........

- Писна ми вече. 5км нататък, 5 насам всеки ден, цял вагон патъци съм скъсала

..........

- На доктор всичко се показва, а на съпруг нищо не се казва.
-И на инструктор не се отказва…

..........

- А ти мойш ли да свъртиш лев от тия пастърми

..........

- Ревността е буржоазен остатък, това във всяка читанка го пише

..........

- Е, ама не се взима лесно златото

- Злато никога, максимум бронз

- Че тва малко ли е? Цяла лада...

- Никога, максимум Шкода

..........

- Това истеричното никога няма да се научи да кара, но първо ще вземе книжка да знаеш

- Кое?

- Кое?! На Асен Станчев щерката. Ама как те сваля

- Ами

- Внимавай Екиме, тя е като бермудския триъгълник, много гемии са потънали там

- В смисъл?

- В смисъл, че още в гимназията разведе двама учители – един физик и един по трудово обучение

..........

- Вземи ме лодкарю на своята ладия лека

- Лада искаш да кажеш

- Сериозно, Екиме защо не вземем да забегнем ний двамата, да напуснем тоя прованс?

- Къде? Къде бе, къде?

- В София. Имам братовчеди, големи хора, ще ни окажат помощ. Не случих с моите бракове и не случих. Първият излезе пияница, втория ме обърка професионално. Имам златна професия, фризьорка. Заради него напуснах, иска да става белетрист. Пък е алергичен, не ми дава да слагам никакви гримове, целия се изприщва.

..........

- Аз трябва да постъпя в телевизията. Веднъж да ми паднат в ръцете тия

- Кои бе?

- Говорителките. Не виждаш ли какви са чуми в главите? Една свястна фризьорка нямат

Няма коментари: